vrijdag 12 augustus 2011

Piet Pienter en Bert Bibber: Op het Spoor van Pom

Zestig Vlaamse stripmakers brengen in een hommagealbum hulde aan de zestigjarige stripreeks Piet Pienter en Bert Bibber van tekenaar Pom.

Het verhaal: tekenaar Pom is spoorloos voor zijn eigen verjaardagsfeest. Op elke pagina gaat een andere tekenaar (en zijn personages) op zoek naar Pom. Dankzij een ingenieus fototoestel worden ze op het einde van elke pagina naar een nieuwe tekenaar geflitst.

Tijdens de Gentse Stripbeurs op zondag 27 november worden alle originele platen geveild ten voordele van het Kinderkankerfonds.

Een nobeler initiatief bestaat niet, dus ik droeg graag mijn steentje bij.

2 reacties:

Anonymous Lode zei...

Piet Pienter en Bert Bibber... in mijn kindertijd hadden we er één
(1) strip van in huis, die ik dus maar bleef lezen. Je hebt ze leuk geïnterpreteerd!

12 augustus 2011 om 09:19  
Anonymous www. zei...

Ik herinner me de strips ook alleen van bij mijn meme en pepe, die er twee of drie liggen hadden. Waarschijnlijk heb ik die ook elk een tiental keren herlezen.

12 augustus 2011 om 10:45  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage