woensdag 13 november 2013

Nieuw album! Het jaar van AAaRGh...

Eindelijk mijn werk gebundeld in een - al zeg ik het zelf - prachtig album: 120 pagina's, 180 cartoons, helemaal in kleur. En als extra: een interview met mezelf!

En dat alles voor slechts 15 euro. Wie het rechtstreeks via mij koopt betaalt nog minder: 12 euro (+ verzendingskosten). En je krijgt er een gesigneerd exemplaar voor in ruil.

Het ideale cadeau voor kerstmis, nieuwjaar, verjaardag of gewoon jezelf.

Interesse? Stuur een mailtje naar info@aaargh.be




7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Mario,
wat ben je stil op deze blog... Tijdgebrek?
Gelukkig sta je nog wel dagelijks in de Spits!
Hartelijke groet,
Peter

7 mei 2014 om 13:59  
Blogger Aaargh zei...

Dag Peter,
Inderdaad: tijdgebrek.
En mijn nieuwtjes zijn ook verplaatst naar mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/pages/AAaRGh-Mario-De-Koninck/41387972464?fref=ts
Ik moet deze blog dringend eens hernemen.
Groetjes,
Mario

7 mei 2014 om 14:02  
Anonymous Anoniem zei...

Hmm Facebook, daar zit ik niet op. Gelukkig heb je geen afgeschermd profiel dus ik kan lekker meelezen :-)
Groetjes,
Peter

19 mei 2014 om 12:34  
Anonymous AAaRGh... zei...

Absoluut! Hoe meer meelezers hoe beter! ;-)

19 mei 2014 om 12:47  
Anonymous Anoniem zei...

Nou lekker dan, het ziet er naar uit dat we in Nederland verstoken zullen raken van jouw cartoons, althans in de krant. Moet ik voor mijn dagelijkse portie AAaRGh op jouw facebook-pagina kijken. Is toch anders. :-(

Hopelijk mag je mee opgaan in... maar eerlijk gezegd vrees ik het ergste.

Hou vol!

Groet,

Peter

14 juli 2014 om 11:44  
Anonymous AAaRGh... zei...

Ik hoop inderdaad dat ik mag meegaan naar Metro, maar ik vrees er ook voor. Misschien als we massaal mailtjes gaan sturen naar de redactie? ;-))
Op mijn facebookpagina staat wel elke dag een nieuwe cartoon, dikwijls ook over Belgiƫ. Maar zoals je schrijft, dat is toch niet hetzelfde.

14 juli 2014 om 13:30  
Blogger maria vero zei...


Aanbieding voor alle individuen

U bent op zoek naar een groot bedrag om uw bedrijf nieuw leven in te blazen of u bent op zoek naar een lening om uw huis te kopen.
We kunnen u deze lening verstrekken.

E-mail: info@creditfinance-bank.com
Rolandgadner@outlook.de
WhatsApp-nummer: +33784505888
Website: https://creditfinance-bank.com

31 januari 2019 om 09:43  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage