donderdag 14 juni 2012

Naar huis dan maar...


Of blijven ze vieren?


3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

.. na mijn opmerkingen over de afgekeurde prenten over Friso en de stijgende energieprijzen dan nog even deze. Het Nederlands elftal ging weer eens aan zichzelf ten onder. Hoogmoed komt voor de val zogezegd.
Op de regelrechte afgang van Nederland op het EK is niet alleen leedvermaak van toepassing, het had wat mij betreft zo bot mogelijk mogen zijn!

Groeten,

Peter

18 juli 2012 om 00:41  
Anonymous AAaRGh.../Mario zei...

Vanuit Belgiƫ is het inderdaad elke keer weer grappig om vast te stellen hoe (heel) veel Nederlanders zich laten inpalmen door de sfeer en hoe intelligente ondernemers massa's geld verdienen aan merchandising. Wij Belgen zijn daar nuchterder in, maar ja, sinds wanneer is het geleden dat wij nog eens op een groot tornooi stonden?

18 juli 2012 om 03:34  
Anonymous Anoniem zei...

Ehr... de gezamenlijk georganiseerde EK in 2000? Of daarna nog een keer? Geen idee eigenlijk. Nederland heeft van de vier maal dat ze in de finale stonden van een groot toernooi er maar eentje gewonnen. Uitgerekend die finale (1988) heb ik niet gekeken.... nee daar heb ik geen trauma aan overgehouden (ik was met veeeel leukere dingen bezig op dat moment - na al die jaren weet ik me dat nog erg goed te herinneren) :-)

24 juli 2012 om 14:06  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage