dinsdag 20 april 2010

Signeren in Gent en Gouda

Wie de komende zondagen nog een maagdelijke agenda heeft en de drang voelt om mij een bezoekje te brengen op een stripbeurs, het kan.

- Zondag 25 april signeer ik mijn nieuwste album 'Het einde is nabij' op de Gentse Stripbeurs.

Deze beurs staat in het teken van Jommeke en vzw Kinderkankerfonds. Aan 60 tekenaars werd gevraagd om een illustratie te maken ter gelegenheid van de 55ste verjaardag van Jommeke. Het album 'Jommekes bij de vleet' en de originele tekeningen worden verkocht ten voordele van vzw Kinderkankerfonds.

Dit is mijn Jommekesbijdrage.


- Zondag 2 mei neem ik plaats achter de tekentafel op Strips op de Markt in Gouda, de enige openluchtstripbeurs van Belgiƫ en Nederland. Wie zon, strips en kaas wil combineren moet er zeker bij zijn!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage