donderdag 3 april 2008

Nieuwsflash

- In het kader van de kunstenhappening Het Salon pakt de stad Aalst uit met een Rumi-wandeling, gebaseerd op mijn figuurtje - ze zoeken het niet ver - Rumi. Het onfortuinlijke ruimtewezen duikt her en der in het straatbeeld op. En voor de gelegenheid ook op deze blog.


- IT-comics van NV Overwerk in opdracht van CTG, een groot Belgische IT-bedrijf. Een jaar lang te bekijken op http://www.itcomics.be/, met wekelijkse update.



- In augustus verschijnt mijn eerste cartoonalbum, uitgegeven door Silvester (Nl). De bundel wordt een verzameling cartoons die eerder in de Nederlandse krant Sp!ts verschenen.


1 reacties:

Blogger Geinz zei...

hoi, mario.
Ik ben al jaren fan van uw cartoons uit TEEVEEBLAD. Ik kijk alvast uit naar uw eerste bundel, want ik heb al een plaatsje gemaakt in mijn stripkast. Ook ben ik benieuwd naar uw eertse strip. Zelf teken ik ook cartoons en ben ideeen aan het verzamelen voor mijn eerste strip. Surf vlug naar www.geinz.be en laat zeker een boodschap na.

mvg

14 april 2008 om 10:10  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage